donderdag 6 januari 2011

A New Day..

Je hebt het wel eens. Je gaat naar de stad om iets te halen, maar je komt met iets heel anders thuis. Soms zelfs zonder dat je dat ene wat je nodig had, gekocht hebt. Een soortgelijk moment had ik net. Ik was opzoek naar iets en daardoor vond ik iets heel anders. Ik stuitte op een notitieboekje wat ik bij me had tijdens mijn reis in 2009. Ik schreef er altijd mijn kladjes voor mijn weblog in. Ik kon het niet laten om er weer eens doorheen te bladeren.

Tussen de pagina's met slordig geschreven tekstjes en uit verveling gemaakte tekeningetjes vond ik ook iets wat op een gedicht moest lijken. Blijkbaar vond ik het op het moment van schrijven nodig om mijn dichttalent weer eens op te roepen. Ik wist van het bestaan van dit poëtische meesterwerkje niets meer af. Veel indruk op mij heeft het duidelijk niet gemaakt. Duidelijk is wel dat ik met spoed een nieuwe groene stift nodig heb...


  A NEW DAY JUST BEGUN
 
  Lookin' back at 
  the things i've done.

  Whistling and chanting 
  under the bright shinin' sun.

  Up above all blue, clear skies,
  lookin' for another memory to
  appear to my eyes.

  Yep, on a moment like
  this, it's obvious,
  a new day just begun..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten